به وب سایت دومنا خوش آمدید. هرآنچه در خانه مدرن خود نیاز دارید.

ثبت گارانتی دستگاه در سایت DOMENA.IR و یا ارسال شماره سریال دستگاه خریداری شده به سامانه10009033 و یا با شماره 02157619 داخلی 140 تماس بگیرید
( گارانتی دستگاه از تاریخ خرید شروع می شود )

فاکتور خرید با درج تاریخ و ممهور به مهر فروشنده ، شماره سریال درج شده در کارت گارانتی و کد ملی خریدار
( حفظ کارت گارانتی و فاکتور خرید تا پایان دوره گارانتی الزامی است )

دفترچه راهنما مطالعه شود و و مطابق با دستورالعمل های درج شده در دفترچه از دستگاه استفاده شود
(در صورت نداشتن دفترچه راهنما برای دریافت دفترچه به سایت DOMENA.IR مراجعه شود )

موارد شامل گارانتی در کارت گارانتی قید شده است ( گارانتی شامل تعویض دستگاه نمی شود)
( در صورت مراجعه به تعمیرگاه های غیر مجاز دستگاه از گارانتی خارج می شود )
( پس از مطالعه شرایط گارانتی در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره02157619داخلی 140 تماس بگیرید)

در صورتیکه هولوگرام، لیبل مدل و سریال دستگاه یا ضمانت نامه به هر دلیل مخدوش، ناقص یا ناخوانا باشد.
ب ) دستگاه قبلا توسط افراد غیر مجاز نصب، تعمیر یا دستکارى شده باشد.
ج ) صدمات ناشى از ضربه و شکستگى، حمل و نقل، تماس یا نفوذ آب و رطوبت، مواد شیمیایى، نوسانات برق، صدمات ناشى از سایر دستگاه ها یا دستگاه هاى جانبى متصل شده.
د ) شرایط محیطى نامناسب مانند دماى نامناسب و گرد و غبار شدید، رعد و برق و حوادث طبیعى.
ه ) عیوب ناشى از استفاده لوازم جانبى غیر استاندارد، استفاده ناصحیح از دستگاه در مواردى خارج از استانداردهاى تعیین شده براى دستگاه، عدم رعایت دستورالعمل هاى مندرج در دفترچه راهنماى دستگاه.

با مرکز خدمات ایده ال نگار خاورمیانه (با شماره تماس02157619 داخلی 140) تماس بگیرید.

به علت استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت و نظارت شرکت بر تعمیر دستگاه

به سایت DOMENA.IR مراجعه کنید

قطعات کاملا در جای خود نصب و محکم گردد

• در داخل ظرف غذاساز یا خرد کن از یخ استفاده نکنیم
• دستگاه در هنگام استفاده دور از دسترس اطفال قرار گیرد
• مطابق با دستورالعمل هر بار استفاده بیشتر از15ثانیه طول نکشد، بین هر بار استفاده حداقل 1 دقیقه فاصله بگذارید

• حتما از محافظ مناسب استفاده گردد
• در جایگاه مناسب نصب گردد ( در اطراف دستگاه حداقل 10 سانتی متر فضای آزاد وجود داشته باشد که هوا به راحتی در اطراف دستگاه در جریان باشد)
• در هنگام استفاده از اون توستر از دست زدن به سطح بدنه خودداری شود

بعد از هر بار استفاده اندکی باید صبر کنید تا کتری خنک شود و بعد مجدد استفاده کنید

• حتما آب درون کتری تا نقطه ماکزمم یا کمتر پر شود
• پس از جوش آمدن آب از حمل کتری به نقاط دیگر خوداری کنید.
• دستگاه را در جایگاه مناسب نصب کنید

• چک شود که کیسه پر نباشد ( نشانگر پر بودن کیسه ، در صورت پر بودن کیسه به رنگ قرمز است )
• چک شود داخل لوله خرطومی ، لوله استیل و برس کف آشغال گیر نکرده باشد
(در غیر اینصورت به نماینده مجاز خدمات مراجعه شود)

1-استفاده از کیسه های غیر استاندارد
2-نصب نشدن دقیق کیسه روی دستگاه
3-خالی نکردن به موقع کیسه
4-پاره شدن کیسه
5-کثیف بودن فیلتر ابری داخل محفظه جارو ( بهتر است بعد از هر بار استفاده از جارو فیلتر شست و شو داده شود)

برای از بین بردن رسوبات اهکی تشکیل شده در کتری برقی می توانید از مخلوط آب و سرکه سفید استفاده کنید .
بدین صورت که از مخلوط سرکه سفید و آب به نسبت 1 به 3 داخل کتری ریخته و کتر ی را روشن کرده تا آب به جوش اید.

با توجه به سختی آب منطقه زندگی خودتان حداکثر ماهی یکبار می بایست کتری را رسوب زدایی کنید.

در اتو بخار های مدل112 و113 با برداشتن پوشش فلزی منطقه دلتا(مثلث فلزی کف اتو) و با استفاده از یک فرچه کوچک یا مسواک می توان رسوبات متشکل بر روی روزنه های خروج بخار را پاک کرد.
استفاده از محلول آب و سرکه در مخزن آب اتو بخار نیز توصیه می شود.

1- قبل از روشن کردن دستگاه درب مخزن را باز کنید تا هوای آن تخلیه گردد
2- دستگاه رسوب دارد و می بایست رسوب زدایی شود.

1-عمر فیلتر(کارتریج )تمام شده است.
2-عملکرد ناصحیح کاربر

1-دکمه افشانه را فشار دهید تا آب در مسیر پمپ قر ار بگیرد(در مدل های سری 8000)
2-10 ثانیه دستگاه را درحالت بخار نگه دارید تا صدا قطع شده و بخار خارج شود.